شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نظارت آبشاری بااستفاده از ابزار آزمایش سرعت Pingdom


نظارت آبشاری با به کارگیری از ابزار آزمایش سرعت Pingdom
یک کاغذ اینترنت در مجموع از یکسری ساختار مانند HTML،‌CSS،JS، تصاویر و ویدئو‌ها تشکیل می گردد. هر یک از این‌ها یک درخواست را وقتی که شما میخواهید یک برگه اینترنت را مشاهده‌ فرمائید ارسال می‌نمایند. کلاً، هرچه تعداد درخواست‌های تارنما شما فراتر باشد، تارنما شما کندتر میشود البته مدام هم صحیح وجود ندارد، در گه گاه از جمله در Lazy Load با بالا رفتن درخواست‌ها شاهد ارتقا سرعت نیز می شوید. در تحت ما قصد داریم که همه نصیب‌های ابزار Pingdom را تحقیق کنیم، هر بخش مرتبط با تلاش کلی وبسایت را تماما برایتان توضیح دهیم و به روش آموزش سئو مشهد  نظارت آبشاری حاصل بپردازیم.

نگاهی کوتاه به Pingdom
زمانی که شما وبسایت وردپرس خویش را در Pingdom وارد می کنید، Pingdom به شما یک رتبه کارایی، فرصت بار گذاری، وسعت کلی وبسایت و تعداد درخواست‌ها را نماد می دهد می‌اقتدار خاطرنشان کرد ساختاری مشابه به وب سایت GTmetrix دارااست و در صورتی نوشته‌علمی ارزیابی Gtmetrix را رسیدگی کرده باشید به اینگونه خصوصیت‌هایی نیز اشاره کردیم. مثلا، در پایین ما سایت perfmatters.io را گزینه نظارت قرار دادیم . همان گونه که می بینید در او‌لین آزمایش سایت مرتبه ۱۰۰ را از ۱۰۰ نمره به دست آورد و در تحت ۹۰۰ میلی‌ثانیه بار گذاری می گردد. همانگونه که مشاهده میکنید این وبسایت از ۹۶ درصد وبسایت‌های آزمایش گردیده در‌این ابزار سریع‌خیس آموزش سئو در مشهد  میباشد.
ما یک تست دیگر بر روی این تارنما اجرا دادیم که فیض آن بار گذاری ۴۹۱ ثانیه‌ای شد. چه اتفاقی برای سایت زمین‌خورد؟ این حادثه زمانی که چند توشه یک تارنما را در Pingdom تست می کنید واقعه میفتد که استدلال آن وجود کش‌ در مرورگر مخاطب، سرور و DNS می باشد. برای شعور خوب این دستور به نصیب چک آبشاری مراجعه نمائید.
آیا می خواهید که فیض بهتری در آزمایشات Pingdom داشته باشید؟ با اعتنا به نوع سایت شما و نوع تنظیمات آن هیچ تضمینی در اینکه شما سکو تلاش ۱۰۰ را از ۱۰۰ نمره بگیرید وجود ندارد البته با صرف چند ساعت وقت برای seo اینترنت سایتتان میتوانید بهبود سکو را از امروز آغاز نمایید. در بعضا از مواقع تجربیات کاربری ممکن میباشد مکان چیز‌هایی که خواندید را لبریز‌نماید و شما در نصیب هایی نیازی به سئو محتوا نداشته باشید. هیچوقت تجارب کاربری (UX) را فراموش نکنید. البته مطمئن باشید که با آموزشی که ما در پایین به شما می دهیم می توانید همگی فرآیند رساندن تارنما به فیض‌ای مانند سود بالا را حافظه بگیرید.

دیدگاه کارایی (Pingdom Performance Insights)
قسمت نگرش کارایی (به عبارتی Insights) ابزار Pingdom، یک کدام از نصیب‌های بسیار اساسی و امداد کننده درین ابزار هست. همه داده ها گنجانده گردیده در‌این نصیب با اعتنا به قانون ها دیدگاه همت گوگل (Insights) می باشد. به صورت کلی،‌ درصورتی که شما بتوانید این نصیب را در وبسایت خویش بهبود دهید، بایستی شاهد کاهش فرصت بار گذاری سایت خویش باشید.
Leverage Browser Caching
یکی رایج‌ترین ایرادات اشخاص در هنگام تست سایت در ابزار‌های آزمایش سرعت مقابله با خطای Leverage Browser caching است. این نادرست به انگیزه وجود خلل HTTP Cache header در سرور شما میباشد.

Remove Query Strings
یکی‌از دیگر از مسائل رایج مو جود در آزمایشات گزینه Remove Query Strings است. پوشه‌های CSS و JS در هنگام بار گذاری شدن در پوشه HTML تارنما نسخه های خویش را نیز لینک و پیوند‌ها قرار‌ می دهند. مانند :‌domain.com/file.min.css?ver=4.5.3 .برخی از سرور‌ها و پروکسی‌ها قابلیت و امکان کش کردن این فولدر‌ها هنگامی این‌سیرتکامل لینک و پیوند میشوند ندارند. پس با حذف نسخه از پیوند‌ها شما میتوانید سیستم کش سایت خویش را بهبود داد. برای حل این خلل می توانید از پلاگین بدون‌پول Query Strings Remover در وردپرس به کارگیری فرمایید تا به طور اتومات عملیات حذف نسخه‌ها صورت بپذیرد.
Serve static content from a cookieless domain

Parallelize Downloads Across Hostnames
این ایراد به انگیزه وجود محدودیت در HTTP/1.1 و اتصال به طور همزمان مرورگر به وبسایت است ، که در بیشتر سرور‌ها ۶ اتصال میباشد. این هشدار بیشتر در سایت هر پر طرفدار و مالامال‌درخواست نمایان می شود. در قبل فقط کاری که می‌توانستیم اعمال دهیم کار Call Domain Sharding بود. با این درحال حاضر، در حالتی که از خدمت CDN استعمال می کنید و خدمت CDN شما از HTTP/2 جانبداری می‌نماید، می توانید این هشدار را نادیده بگیرید چون فعلا دانلود‌های شما در یک سری سرور تقسیم بندی میگردد.
Specify a Vary: Accept-Encoding header
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.