کاهش جستجو دی ان اس (Reduce DNS lookups)

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

کاهش جستجو دی ان اس (Reduce DNS lookups)


کاهش کاوش دی ان اس (Reduce DNS lookups)
کاوش DNS هنگامی مفهوم پیدا می نماید که میخواهید IP نشانی یک هاست را بدست آورید. مرورگر تا وقتیکه کاوش بی نقص نشود نمی‌قدرت کاری ایفا دهد. کاهش اسم هاست های منحصربفرد ممکن میباشد فرصت جواب دهی را ارتقاء دهد. توصیه می کنم به طبع نوشته ی علمی جالب و بدون نقص رفع خطای Reduce DNS lookups را تحقیق فرمائید. همچنین نوشته ی علمی 8 منش ارتقاء سرعت و کاهش فرصت بار گذاری DNS Lookups در جهت کامل شدن این نوشته ی علمی آموزش سئو مشهد  نیز هست.

قرار دادن CSS در صدر و JS در زیر (Put CSS at the top and JS at the bottom)
قرار دادن stylesheets در مدرک رمز برگه ممنوع بوده به این ترتیب مرورگر رندر را مسدود می سازد تا نیاز به عنصرها redraw کاغذ نباشد. در بیشتر مفاد یوزرها با یک شیت سپید رو به رو می‌شوند تا‌هنگامیکه کاغذ کاملا بار گذاری گردد. این همینطور به شما یاری می نماید که یک برگه اینترنت استاندارد بر طبق با استاندارد W3 ساخت و ساز فرمایید. به همین عامل میباشد که گفته میشود کد جاوا اسکریپت را در تحت برگه قرار دهید. توضیحات بیشتر درباره این فاکتور بسیار تاثیرگذار را در نوشته‌علمی حل Defer parsing of JavaScript آموزش سئو در مشهد  بخوانید.

اثر تصاویر و عکس ها در سرعت وبسایت
بعد ها تصویر را مشخص و معلوم نمایید (Specify image dimensions)
مرورگر شما پیش از آن که برگه ای را لود نماید به رندر کردن تصاویر باطن آن میپردازد. گزینش بعدها تصویر یاری می‌نماید تا سرعت لود را کاهش بخشید. در صورتی‌که بعدها مشخص و معلوم نشده باشد بعداز بارگیری تصاویر، مرورگر شما سرعت لود آن ارتقا مییابد. برای اجرا این فعالیت در ویژگی ها طول و پهنا تصویر را معین فرمایید. در نوشته ی علمی رفع ارور Specify image dimensions به نکات جالبی اشاره کرده‌ایم.

seo تصاویر (Optimize images)
تصاویر مداقه اکثری در وب سایت داشته و بایستی به آن دقت داشت. در صورتی‌که تصویری به کار گیری فرمائید که رنگ مناسب یا این که چگونگی قابل قبولی ندارد مطلقا گزینه دقت یوزرها و بازدیدکنندگان سایت قرار نمی‌گیرد. به این ترتیب هرگاه به ساخت محتوایی در وبسایت خویش میپردازید تلاش نمایید به مورد گزینش تصویر اعتنا اکثری داشته باشید. عملکرد نمائید تصاویری که در وب سایت خویش ذخیره میکنید از نوع JPEG باشد چون این فرمت بسیار متداول بوده و به صورت با صرفه گردیده ای میباشد. شما با فشرد یک سری کلید CTRL+SHIFT+ALT+S یک تصویر را ذخیره فرمایید و آن را در فتوشاپ به seo بپردازید. در نوشته‌ی‌علمی رفع ارور Optimize images به تشریح این مورد و اشکال راه حل‌ ها برای CMS های متعدد نظیر وردپرس و جوملا پرداخته‌ایم.

یک کدام از کردن عکس‌های خرد
بدین ترفند به لهجه انگلیسی Combine images using CSS sprites گرفته میگردد، ترکیب تصاویر به طریق CSS Sprites که منجر می‌گردد عکس های خرد وبسایت که هرمورد نشانی غیر وابسته برای بارگذاری شدن دارا‌هستند را در پوسته یک عکس بلندمرتبه‌خیس در وبسایت فراخوانی کنیم، یعنی در شرایطی‌که ۱۰ عکس خرد دارید، آنها را مخلوط نماییم و به یک عکس والا‌خیس تبدیل کنیم، این عمل غیروابسته از اینکه سبب کاهش کلی وسعت وب سایت می گردد، منجر کاهش تعداد درخواست‌ها هم نیز می شود. در نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن CSS sprites بیشتر به‌این قضیه پرداختیم و نمونه جالبی از وب سایت دیجی متاع درین نوشته‌ی علمی زده گردیده است و قطعا نوشته‌ی علمی را پژوهش کنید.



طرق دیگری برای سرعت بخشیدن به ورقه اینترنت وجود دارااست که ما در عصر یادگرفتن GTmetrix به صورت تخصصی‌خیس و بی نقص‌تری پرداختیم و همچنین در بدور فراگیری ویدیویی ارتقا سرعت وبسایت هم نیز به صورت بی‌نظیری ۸ ساعت فقط درباره سرعت تارنما به طور عملی فراگیری داده‌ایم، ولی درین نوشته‌ی علمی ما تلاش کردیم از مهم ترین مواقعی که حتی بلاگ نویسان معمولی هم بایستی اعتنا نمایند، حافظه کنیم. ولی سرعت تارنما مقصود مهم وجود ندارد ولی در شرایطی که سایتی مقطع فرصت بار گذاری زمانبر داشته باشد، به طبع راه و روش وصال آن به توفیق مشقت بار خواهد بود. وبسایت های مختلفی وجود داشته که سرعت لود سریعی دارا‌هستند و توانستند به توفیق برسند.

نکته: قبل از اعمال تغییرات، به طبع بک آپ تنظیم فرمایید، سوال ها و طریقه‌های خویش را می توانید در نظرها به اشتراک بگذارید.

لغات کلیدی: نکات اصلی ارتقا سرعت وردپرس، ترفندهای ارتقاء سرعت، ترفندهای بهبود سرعت، نکات طلایی برای بیشتر کردن سرعت وبسایت، شایسته ترین نکات برای بالا بردن سرعت وبسایت، نکات تاثیرگذار در ارتقا سرعت، ترفندهای seo سرعت وبسایت
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.