دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

متداول‌ترین پیغام‌هایی که شما می توانید در آن خطای HTTP 500 را مشاهده فرمایید


با ارائه‌دهنده سرویس ها وب خویش تماس حاصل نمایید. اگه مرورگر، رایانه و کانال شما همه در حالا فعالیت کردن می باشند و اینترنت‌وبسایت آیتم نظرتون گزارش میده که وبسایت برای اون‌ها در هم اکنون فعالیت کردنه، عامل نقص‌ 502 Bad Gateway می‌تونه به خیال مسائل مرتبط با کانال باشه که به طور طبیعیَ ارائه‌دهنده سرویس ها وبِ (ISP) شما دراین مورد می بایست آموزش سئو مشهد  پاسخگو باشه.
بعدا رجوع نمایید. درین مرحله از عیب‌یابی (که شما اعمال داده‌اید)، پیغام ارور 502 Bad Gateway به صورت انقطاع زمینه‌ای محسوب میشه که ممکنه ناشی از ارائه‌دهنده سرویس ها وبِ (ISP) و یا این که کانال اینترنت‌وبسایت باشه؛ حتی ممکنه در شرایطی که تماس بی واسطه گرفته باشید، یک کدام از این دو برای شما اثبات گردیده باشه. پس یک راهکار اینه که طاقت داشته باشید و فرصت دیگری رو برای مراجعه به‌این وب سایت آموزش سئو در مشهد  در حیث بگیرید.
رفع خطای ۵۰۲ در CDN ابرآروان؛ احتمال داره شما از CDN ابرآروان به کارگیری نمایید (اگه نمی‌دونید CDN چیه، مطلقا نوشته ی علمی CDN چیست رو رسیدگی فرمایید) و با خطای 502 Bad Gateway مواجه بشید. در‌این‌صورت ایراد می‌تونه از در دسترس نبودن سرور اساسی صاحبخانه وبسایت باشه. همینطور بلاک شدن درخواست‌ها از سوی فایروال سمت هاست شما، یکی‌از دلایل احتمالی دیگر می باشد. در این حالت سفارش میکنیم با هاست در تماس باشید.
نکته: ممکنه هاستینگ شما و ابرآروان هر دو به صدق شغل نمایند و مشکلی نداشته باشند، ولی وبسایت شما Down باشه و خطای ۵۰۲ رو اکران بده. در این‌حالت این احتمال وجود داره که تنظیمات (کانفیگ) CDN به صحت اجرا نشده باشه و بهتره از یه دارای تخصص بخواید این عمل رو برای شما اجرا بده.
رفع خطای ۵۰۲ در Cloudflare؛ درباره طریق رفع ارور ۵۰۲ در وبسایت cloudflare اگه شما مدیر سرور یا این که هاست سایتی رو برعهده دارید و با این غلط روبه‌رو گردیده‌اید، توصیه میکنیم جهت برطرف کردن غلط به حامی سرور خریداری گردیده تیکت ارسال نمایید.
به دلیل آن که هنگامی اینگونه خطایی مشابه به تصویر ذیل مشاهده میشه، یعنی وبسایت کلودفلر به خیر و خوبی عمل می‌کنه و غلط رو تشخیص داده، اما نتونسته رابطه قابل قبولی با سرور تارنما شما برقرار کنه.
اگه از وبسایت وردپرسی به کار گیری میکنید و با خطای 502 Bad Gateway مواجه شدید، بهتره نخستین از سمت هاستینگ ایراد رو پیگیری نمائید. همینطور بهتره به ۱۵ روشی که بالا اشاره کردیم اعتنا داشته باشید و عملکرد فرمایید از تعدادی دستگاه و وب گوناگون وارد تارنما بشید. البته اگه به فیض نرسیدید و نقص‌ برطرف نشد، ممکنه انگیزه ارور ۵۰۲ پوسته یا این که پلاگین‌های وبسایت شما باشه. درین حالت می بایست پلاگین‌ها رو یکی از یک کدام از غیرفعال نمائید و پس از یک سری ثانیه وب سایت رو مجدد بار گذاری فرمایید و ملاحظه کنید اختلال برطرف گردیده یا این که خیر. اگه پلاگین‌ها مشکلی نداشتند، می‌تونید موقتی پوسته رو تغییر‌و تحول بدید تا متوجه بشید آیا نقص‌ از پوسته بوده.

اگه مدیریت تارنما هستی، این بخش رو پژوهش کن
به‌تیتر رئیس تارنما یا این که مدیریت بهینه سازی وب سایت، شما می بایست سریع‌خیس از یوزرها از وجود خطای ۵۰۲ در وب سایت (یا این که هر نوع خطای دیگری) با خبر بشید. اگه بهینه سازی برای شما مهمه و دوست دارید درجه‌های بهتری در گوگل داشته باشید تا یوزرها بیشتری وارد تارنما شما بشن و همچنین اگه دوست دارید تجربیات کاربری (UX) بهتری رو برای یوزرها‌تون آماده فرمائید، بهتره از ابزارهای بهینه سازی به کارگیری نمایید تا تارنما شما رو مانیتور نمایند و گونه های خطاهای بهینه سازی رو به شما اگاهی تن.
ارور 500 Internal Server چیست
خطای 500 Internal Server error که معنای آن نقص‌ در سرور داخلی500 هست یک کدام از متداول‌ترین کد شرایط‌های HTTP در مشقت کدهای 5xx میباشد. ارور 500 به‌این مفهوم میباشد که زمینه یا این که موضوع‌ای نادرست بر روی خدمت‌دهنده‌ی اینترنت‌وبسایت (سرور یا این که هاست) جای دارد که سرور یا این که خدمت‌دهنده توانا به تشخیص ظریف خلل وجود ندارد که وجود این غلط در مقطع فرصت زمان بر به عنوان مثال بالای ۶ ساعت، تاثیری بسیار نامناسب بر روی seo و بازاریابی آنلاین حصول وکار شما داراست.

ولی اکثر خطاهای 5xx به جز خطای 503، این تاثیر بد در seo را دارا‌هستند و در‌صورتی‌که سریع‌خیس رفع نشود ممکن میباشد ربات‌های گوگل این اشتباه را مشاهده نمایند. برای همین به شما در صدر گفته شد که به طبع از ابزارهای مانیتورینگ استعمال فرمائید.

آیا شما رئیس تارنما میباشید؟ در شرایطی که خطای سرور داخلی 500 را در یک یا این که بیشتراز یک شیت از اینترنت‌تارنما خویش مراعات کردید، به خواسته اخذ راهکارها یا این که پیشنهادات خوب، به نحوه‌های رفع ارور 500 Internal Server error در اینترنت‌تارنما خویش که در تحت ورقه جای دارد مراجعه‌نمایید.

پیغام خطای 500 Internal Server error ممکن میباشد به صورت‌های زیادی نمایان گردد به دلیل آنکه هر اینترنت‌سایتی قادر است و اذن داراست این پیغام را به دلخواه خویش سفارشی سازد همچون شیت 404 که پیاده سازی هر سایتی بر روی این غلط مختلف میباشد.
خطای 500 وب سایت readme که کاستومایز کرده
بعضا از متداول‌ترین پیغام‌هایی که شما می توانید در آن خطای HTTP 500 را مشاهده فرمایید به طور پایین میباشد:

500 Internal Server Error
HTTP 500 - Internal Server Error
Internal Server Error
HTTP 500 Internal Error
500 Error
HTTP Error 500
500. That's an error
هنگامی که یک ارور سرور داخلی مثل ارور 500 توسط‌ اینترنت‌سایتی که شما در اکنون بازدید از آن می باشید چهره می دهد، این غلط را در هر مرورگر، سیستم ادله و حتی تلفن هوشمندتان نیز قابل رویت میباشد، در بخش اعظمی از تایم ها یک خطای 500، در پنجره‌ی مرورگر وب به صورت و شمایل بقیه صفحه های نمایان می شود (به ذکر دیگر این نادرست به صورتی نمایان میشود که یک ورقه‌ی معمولی در مرورگر اینترنت نمایان می‌گردد).
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.