رفع خطای 504 سمت سرور

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

رفع خطای 504 سمت سرور


یک ترفند دیدنی برای کابرانی که با خطای 504 واکنش می‌نمایند
معمولا وقتی یک وب سایت کاملا Down یا این که به اصطلاح خوابیده می گردد (به ویژه درصورتی که تارنما Down گردیده از اینترنت‌تارنما‌های دوستداشتنی و پرمخاطب باشد) در توییتر دعوا‌های متعددی پیرامون آن می‌گردد. بدین ترتیب در شرایطی‌که حین ورد به وب سایت‌های دارای شهرت یا این که گران قدر با خطای 504 مواجه شدید، میتوانید به‌این توئتیر رمز بزنید و با یک کاوش به داده ها مایحتاج درباره خطاهای اخیر در آن وبسایت برسید. به عنوان مثال می‌اقتدار از هشتک هایی مثل #websitedown در توییتر بهره برد برای یافت کردن یک وب سایت خاص. مثلا هنگامی که تارنما فیسبوک برای بازه کوتاهی Down شد هشتک facebookdown در‌این کانال اجتماعی آیتم به کارگیری متعددی قرار گرفت. یا این که تارنما آمازون هم در‌این کانال اجتماعی آیتم مقصود یوزرها قرار گرفته و با هشتک amazondown تویت های اکثری را می بینیم. در واقع این نحوه، ترفندی خوب برای استحضار از حالت دیگر تارنما‌ها آموزش سئو مشهد  به جز توییتر میباشد.

کیفیت رفع خطای 504 سمت سرور
پژوهش موقعیت سرور
بخش اعظمی از مواقع بروز نادرست به هیچ وجهَ تقصیر شما که صاحب و مالک و مدیریت وبسایت می باشید، وجود ندارد و از طرفی این نقص‌ ربطی به یوزرها ندارد. درین موقعیت سرور خویش را پژوهش نمائید؛ و با قابل انعطاف افزارهای مختلفی سرور را آیتم آزمایش و چک قرار دهید. خواسته از اپ به عبارتی CMS های جانور و مجانی در فضای آموزش سئو در مشهد  نت میباشد.

ترافیک هنگفت
ترافیک خیلی هنگفت ممکن میباشد به بروز خطای 504 سبب ساز خواهد شد (مراد از ترافیک به عبارتی بازدید یوزرها میباشد) ، حتی در‌این وضعیت خطای 503 هم میتواند به وجود آید. می بایست ظریف نظارت کرد.

سئو مقر داده
در وردپرس، به صورت ویژه پیغام‌های خطای 504 بعضی وقتها به جهت مقر‌های داده‌ای ساخت‌و‌ساز می گردند. افزونه seo مقر داده WP-DB را نصب فرمایید، آن گاه سعی نمائید “DB را تعمیر نمائید”، شغل را با “با صرفه‌سازی DB” ادامه دهید و ملاحظه کنید این عمل اثرگذار میباشد یا این که نه. (خواسته از DB به عبارتی مقر داده میباشد)

فولدر HTACCESS
همینطور از صحت فولدر HTACCESS خویش به ویژه در حالتی که وردپرس را نصب دوباره کرده‌اید، مطمئن گردید.

آپ دیت کردن اسکریپت
ممکن میباشد پس از آپ دیت کردن اسکریپت یا این که پلاگین ای با اینگونه مشکلی مواجه گردیده باشید و پلاگین نتواند با سرور شما رابطه برقرار نماید و در صفحاتی که آن پلاگین بار گذاری می‌گردد با ارور 504 روبه‌رو گردید.

مشکلت رابطه فی مابین سرور مهم و سرور CDN
مسلما شما تارنما cloudflare را میشناسید ما در نوشته‌ی علمی فراگیری cloudflare به‌این مسئله اشاره کردیم و نادرست 504 همگام به کارگیری از این کانال تحویل محتوا یا این که به عبارتی CDN بسیار میباشد و انگیزه ممکن میباشد این باشد که در‌این مسیر رابطه میان سرور مهم و سرور CDN مشکلاتی چهره داده باشد و در اصل این ایرادات موقت می باشند.

برقراری تماس با کمپانی صاحبخانه
آخر و عاقبت این که برقراری تماس با کمپانی صاحب خانه (اینترنت‌وبسایت) خویش را آیتم اعتنا قرار دهید. ممکن میباشد خطای 504 که در زمینه‌ی اینترنت‌وبسایت شما تاسیس شده است به مسائلی ناشی از (کمپانی صاحبخانه) برگردد که مستلزم رفع میباشد.

نقطه پایان بندی
خطای 504 هم همچون خطاهای 5XX التفات بالایی در بهبود تجربیات کاربری و همینطور seo وب سایت داراست. مدام کارایی نمائید از یک هاست مطمئن و دارای اعتبار برای میزبانی وب سایت خویش استعمال نمائید. این ارور مشابهت بسیار متعددی با خطای 502 دارااست و در شرایطی که منش‌شغل های بالا را ایفا دادید البته پیروز نشدید می‌توانید خطای 502 را نیز رسیدگی و ترفندهایی که در آن یادگرفتن داده گردیده را به فعالیت بگیرید. خطاهای منزلت 4XX مثل خطای 400 ، خطای 401 ، خطای 403 ، خطای 404 و خطای 408 هم همچون خطای 504 قادر است بر روی عواملی که بیان کردیم تاثیرگذار باشد.
امید داریم این نوشته ی علمی برای شما موثر واقع گردیده باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.