Moz Pro چیست؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

Moz Pro چیست؟

Moz هم یکی ابزارهای seo میباشد آموزش سئو در مشهد که رایا پارس به کارگیری ahrefs از آن، زیاد بوسیله متخصصین پیشنهاد می گردد. این ابزار به شما یاری می‌نماید عبارات کلیدی خویش را زیرنظر داشته باشید، سعی آنها‌را اندازه بگیرید و رده خویش را در آن‌ها ارتقاء دهید. درحالی که Moz Pro یک ابزار مبلغی میباشد، میتوانید بعضا خصوصیت‌های محصور آن را در پوسته ورژن بدون پول هم استعمال نمائید. البته مهم ترین خصوصیت‌های ابزار Moz موردها پایین میباشد:
جستجوی عبارات کلیدی: این ابزار به شما در جستن شایسته ترین کلمه ها کلیدی تارنما‌تان براساس مشقت و وسعت جستجوی آن‌ها امداد می‌نماید.
خزش وبسایت: این خصوصیت به شما یاری می‌نماید خطاهای احتمالی در خزش تارنما خویش را ملاحظه کنید و راه و روش رفع آن را هم حافظه بگیرید.
با صرفه‌سازی on-page: ابزار Moz موضوعاتی را هم به شما توصیه می دهد که قادر است برای وب سایت شما درجه و ترافیک نیکی بدست آورد. این پیشنهادها براساس محتوای وب سایت‌های شبیه شما مطرح میشوند.
جستجو گر لینک و پیوند‌: با امداد این خصوصیت می توانید اعتبار تارنما خویش را با رقبایتان مقایسه کرده و ملاحظه کنید رقبایتان از چه وب سایت‌هایی لینک و پیوند گرفته‌اند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.