کیورد استافینگ چیست و چطور دچار آن نشویم؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

کیورد استافینگ چیست و چطور دچار آن نشویم؟


یکی‌از مطرح ترین خطاها seo کاران مبتدی، تکرار بیش تر از اندازه کلمه ها کلیدی در محتوا میباشد. به‌این شغل کیورد استافینگ میگویند. در‌این مقاله میخواهیم به شما بگوییم کیورد استافینگ چیست و چطور در گیر آن نشویم؟ و در غایت نیز راهکارهای جایگزین Keyword Stuffing را برایتان گفته ایم.
کیورد استافینگ چیست؟

آموزش سئو مشهد


تکرار بیشتراز اندازه یک واژه کلیدی در محتوا را کیورد استافینگ می‌گویند. کیورد استافینگ ترکیبی از دو عبارت keyword در معنای کلمه و واژه کلیدی و Stuffing در معنای لبریز کردن، میباشد. در سال های قبلی که هنوز الگوریتم های گوگل بروز نشده بودند، تکنیک کیورد استافینگ راهی برای استخراج مرتبه محتوا بود.

برای مثال در شرایطی‌که محتوایی با 1000 واژه راجع به ارتقا seo تارنما ساخت‌و‌ساز می کردند، بیش تر از 60 توشه این واژه را در محتوا به شغل می بردند. گوگل نیز برای این محتوا بها خاصی قائل می‌شد و نگاه ویژه ای به آن میکرد؛ به این دلیل‌که اینطور تصور می‌کرد که محتوای شما دقیقا در خصوص به عبارتی واژه کلیدی میباشد. 

آموزش سئو در مشهد



ولی رفته رفته و با توسعه الگوریتم های گوگل مانند فلوریدا، الگوریتم پاندا و الگوریتم Hummingbird این نحوه خیر فقط کارساز و اثرگذار خلا، بلکه به محتوا و جایگاه آن جراحت هم می‌رساند. امروزه استعمال از این تکنیک نوعی اسپم محسوب گردیده و پشت گرمی گوگل را به محتوا معدود می نماید.
آیا تکنیک keyword stuffing میتواند سبب ساز توفیق وب سایت خواهد شد؟
همان گونه که گفتیم کیور استافینگ در معنای تکرار بیشتراز حد کلمه و واژه کلیدی در محتوا میباشد. البته آیا این تکنیک میتواند برای تارنما و محتوای شما موثر باشد؟

عالی میباشد لحاظ گوگل را دراین باره بدانیم؛ گوگل در کاغذ developers سایت خودش به‌این زمینه اشاره می نماید که : بمباران کلمه ها کلیدی سبب ساز میگردد مخاطب یک تجارب منفی نسبت به وبسایت شما بدست بیاورد؛ براین اساس به مکان استعمال از تکنیک کیورد استافینگ، عالی میباشد بر ایجاد محتوای اثر گذار و مخاطب پسند تمرکز نمایید.

پس سود می گیریم حیث گوگل درباره این تکنیک منفی میباشد؛ ولی مدام هم نمی اقتدار به ایده ها گوگل پشت گرمی کرد. از جمله لحاظ گوگل راجع‌به ایجاد کرد بک پیوند این میباشد که اصلا خودتان مبادرت به لینک و پیوند سازی نکنید. البته ایجاد کرد بک لینک و پیوند یکی‌از تکنیک های اساسی برای ارتقا درجه تارنما میباشد، ولی در‌حالتی که اصولی ساخته گردد.

البته در زمینه ی کیور استافینگ، حیث گوگل تماما صحت دارد و به کار گیری از این تکنیک میتواند یوزرها را دلسرد کرده و آن ها را خسته نماید.



چطور کیورد استافینگ شما‌را پنالتی می نماید؟
بعضی از وبمستران ناخواسته از تکنیک کیورد استافینگ به کار گیری می نمایند؛ به دنبال می‌خواهیم طریق هایی را به شما بگوییم که ناخواسته و یا این که آگاهانه این تکنیک را در محتوای خویش پیاده می‌کنید. شاید در نگاه نخستین فکر کنید که گوگل یا این که یوزرها متوجه این مسئله نخواهند شد، البته می بایست بدین نکته اعتنا نمایید که هر آنچه در وبسایت خویش پیاده می‌کنید را گوگل شعور و ضبط می نماید.



1. به کار گیری بیشتراز حد از کلمه و واژه کلیدی به مکان Alt تصاویر
تعداد متعددی از وبمستران به غلط واژه کلیدی مهم محتوا را تحت عنوان متن جایگزین یا این که برچسب تصاویر استعمال می نمایند. آنان تصور می نمایند که با تکرار بیش تر از اندازه واژه و کلمه کلیدی اساسی محتوا در توضیحات متا یا این که تیتر، می‌توانند لحاظ گوگل را جلب کرده و سکو آن محتوا را ارتقا دهند. البته در واقع تکرار این عمل به گوگل می فهماند که شما از تکنیک های نادرست و یا این که کلاه سیاه استعمال میکنید.

البته واژه و کلمه کلیدی مهم محتوا را در توضیحات متا و تیتر چندبار تکرار کنیم؟

شایسته ترین عمل به کارگیری از 3 الی 4 کلمه و واژه کلیدی مهم و فرعی در توضیحات متا و به کارگیری از حداکثر 2 کلمه و واژه کلیدی در تیتر محتوا میباشد.



2. همرنگ کردن لغات کلیدی با مورد محتوا
یکی‌از تکنیک های سابق و بسیار خطرناک بهینه سازی کاران، همرنگ کردن لغات کلیدی با دورنما محتوا میباشد. آن ها با تکرار بیشتراز اندازه واژه و کلمه کلیدی و آنگاه همرنگ کردن آن با موضوع محتوا، عملکرد می نمایند که چگالی کلمه و واژه کلیدی را ارتقا دهند.

برخی از آن‌ها نیز با مخفی کردن واژه و کلمه کلیدی در پشت تصاویر محتوا، تکنیک کیورد استافینگ را پیاده می نمایند. شاید اینطور فکر کنید که گوگل این عبارات کلیدی را ندیده و متوجه آن‌ها نخواهد شد؛ ولی مشقت بار در نادرست می باشید!

الگوریتم های گوگل با پیشرفتی که داشته اند، بضاعت و توان تشخیص این تکنیک های نادرست را داشته و در او‌لین زمان درجه محتوا را کاهش داده یا این که شمارا جریمه می نماید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.