جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

از طرح های نشانه گذاری هر جا که ممکن است،استفاده نمایید


Mediative با این تحقیق در حیث داراست بداند که عموم در کجا از صفحه نتیجه ها گوگل استعمال می نمایند، چه محلهایی بیشترین کلیک و کدام بخش صفحه نتیجه ها بیشترین بازدید را دارد و اینکه چه گونه یک کلیک روی لیست قادر است تمجید مختصات گوگل را تغییر تحول دهد.
Mediative اخذ که برگه نتیجه ها گوگل در ده سال های قبلی تکامل یافته میباشد به طوری که یوزرها موتورهای کاوش، شیت را پیش از کلیک، نسخه برداری (دید کلی از آن در ذهنشان تصویب می‌شود) می نمایند.
درسال 2022 هنگامی که اولی آموزش سئو مشهد حاصل مطالعات ردیابی دیده از Mediative منتشر شوید، ذکر شد که اکثر زمان ها اشخاص در جستجوی خویش از یک الگوی مثلثی خاص تبعیت می نمایند. آنان وقتی که یک برگه منفعت گوگل گشوده میشود، آغاز به سمت چپ بالا یعنی مکانی که لیستها در آنجا قرار گرفته می باشد نگاه می نمایند و بعد به طور افقی پایین می آیند و ادامه مطالب را میخوانند. این محدوده که سبب ساز تمرکز نگاه ها می‌گردد، \\\"مثلت طلایی\\\" گوگل نامیده میگردد. طبق نتایج این بازرسی، در شرایطی که وب سایت شما در این مثلث نباشد، شانس شما برای اینکه بوسیله یک کاوش کننده چشم گردد، کاهش می‌یابد.
ولی نتایجی که در صدر آرم داده می شوند، مدام در آنجا باقی نمی مانند، به این جهت کاوش کنندگان کارایی می نمایند که از سایر محدوده های برگه فایده نسخه برداری کنند و کارایی می نمایند شایسته ترین لیست تارنما ها را که طبیعی هستند (تبلیغاتی نباشند) پیدا کنند. لیستی که قبلا در درجه اولیه قرارداشته است، ممکن می باشد به آموزش سئو در مشهد پایین برگه جابجا گردد در حالی که بیشترین نرخ کلیک، علی رغم ورود لینک و پیوند های جدید که سبب تغییردر وضعیت شده است، هنوز حفظ شده است.

ورود دستگاه های تلفن همراه سبب گردیده است که کاوش کنندگان، نسخه برداری خویش را به طور عمودی به مکان افقی اجرا دهند. آنها سریع ترین شیوه را کاوش می نمایند تا بتوانند لیستهای خویش را سریعتر مشاهده کنند.

یکی از بزرگترین تغییرات ورقه حاصل گوگل از 9 سال پیش تا کنون این بوده می باشد که گوگل همت می نماید اشخاص را روی ورقه حاصل خویش تا مجال هنگامی که قادر است متوقف کند.

یک نمونه در این مورد گراف علم است. طبق مطالعات Mediative، وقتی که کاوش کنندگان از جمله عبارت \\\" آب وهوا درNew Orlean \\\" را کاوش می نمایند، شیت نتایجی که ارائه می شود، نشان میدهد که دقیقا آنان دنبال چه چیزی می باشند. از کمپانی کنندگان منظور شد که روی لینکی که گمان می نمایند به نیاز اطلاعاتی آنان مجاورت می باشد کلیک کنند حتی در شرایطی‌که کلیک نمیکنند آن را تعیین کنند. حاصل این تحقیق بعد از به وجود آمدن گراف علم، علامت داده میباشد که 80% عموم به ورقه حاصل نگاه می نمایند اما تنها 44% کلیک می نمایند. وقتی که گوگل بتواند جواب صحیح و جامعی را به کاوش کنندگان ارائه دهد، تعداد پیوند های بالایی تا 36% کاهش مییابد (اما با استعمال گراف علم) البته در شکل نبودن این گراف تعداد کلیک به 80% افزایش میدهد.

البته به چه شکل دستیابی و امور می توانند در ابتدا این تغییرات باقی بمانند و مطمئن شوند که در لیست اساسی قرار گرفته اند؟

مدام برای اینکه در بالا بمانید، می بایست 4 مورد تحت را به خاطر داشته باشید:

1. رعایت اصول اصلی seo، مدام اساسی میباشد
همت فرمایید از محتوای تازه و اسکن نشده به کار گیری نمایید و اینکه محتوای شما، نیاز اطلاعاتی مشتری را برآورده سازد. سعی کنید غیر از کلمه ها کلیدی و تگهای متا، از تکنیک های on-page و off-page بهینه سازی که شما میتوانید با آن، سایتتان را در جای های پر طرفدار برگه نتایج قرار دهید، به کار گیری فرمایید. این نکته قابل توجه را به خاطر داشته باشید که استراتژی بهینه سازی مدام از یک الگوی واحدی تاسی نمی نماید.

2. از طرح های نشانه گذاری هر جا که ممکن می باشد،استعمال کنید
Mediative در سال 2022 متوجه شد که شیت حاصل گوگل پست های مرتبط با وبلاگ را می‌تواند با به کارگیری از طرح ها نشان گذاری گردیده مثل عکس و اسم تالیف کننده اکران دهد، حتی هنگامی که به طور کامل از ورقه اولیه به دور باشد که به طورمیانگین این لیست حدود 15.5% نرخ کلیک را به خویش تخصیص داده میباشد.

نکته: در اگوست سال 2022، گوگل نشان گذاری تالیف کننده را تماما حذف کرد البته هنوز نتایج جان دار، نمونه نه از کیفیت استعمال از طرح نشانه گذاری تالیف کننده میباشد تا تارنما استحصال وکار شما بیشتر در صفحه نتایج گوگل نشان داده خواهد شد و کلیک بخورد و ترافیک آن ارتقا پیدا کند.

درین استیناف، از کمپانی کنندگان منظور شد که \\\" فرض نمایند که یک کسب و کار را آغاز کرده اند و می‌خواهند که یک کمپانی، میزبانی وبسایت آن‌ها‌را برعهده بگیرد. با به کارگیری از گوگل، کمپانی هایی که میزبانی اینترنت ارائه میدهند را پیدا نمایند. \\\" ورقه حاصل گوگل به طور پایین نمایش داده می شود:

نسبتاً دو لینک و پیوند \\\"Five Best Web Hosting Companies\\\" و \\\"10 Best Web Hosting Companies\\\"،45% کلیک را از آن خویش کرد. به صورت همگانی پستهایی دارنده کلیک بالا هستند که در عناوین آنها عباراتی مانند:

\\\"شایسته ترین...\\\"

\\\"مطالعه ....\\\"

\\\"5 تا از بالاترین....\\\"

\\\"به چه شکل به....\\\"

براساس گفته گوگل، \\\" نماد گذاری درون صفحه به موتورهای کاوش یاری می نماید تا ادراک صدق از داده ها برگه اینترنت بدست آورند و فیض بهتری را تولید کنند. موقتا گوگل از آرم گذاری برای رتبه دهی به تارنما ها استعمال نمی نماید ولی این نکات سبب ساز می‌گردد که به موتورهای کاوش کمک کند تا سریع خیس وب سایت شمارا پیدا نمایند و در بهره ترافیک وبسایت شما فراتر رود.\\\"

طرح آرم گذاری احتمالا از ابزارهای مورد به کارگیری بهینه سازی میباشد که زمان طلایی را به شرکتهای میدهد تا از ابزار پذیرش گوگل استعمال کنند. معیارهای کاوش، علامت میدهد که تنها 0.3% اینترنت سایتها از طرح نشانه گذاری استعمال می نمایند و هنوز بیشتراز یک سوم نتایج گوگل دربرگیرنده قطعه هایی می‌باشد که دارنده داده ها و بها بی نیاز می باشد. مطابق گزارش BruceClay.com، تکه های بی نیاز می تواند CTR را در میان 15 تا 50 درصد ارتقا دهد که در فایده سایت ها با به کار گیری از طرح علامت گذاری، رتبه تارنما خویش را ارتقا دهند.

طرح علامت گذاری را می توان برای افزایش جایگاه بندی ستاره ای، تعداد بازدیدها و ارزش به صفحه نتایج گوگل، بهره برد.



3. مقصود یوزرها خویش را بدانید
با درک کردن اینکه یوزرها هنگامی که جستجویی را اعمال می دهند دنبال چه چیزی می باشند، می تواند مقدار تلاشی که شما می بایست اجرا دهید تا در لیست اساسی یا این که به عبارتی ورقه نتیجه ها گوگل(ورقه اول) آرم داده گردید را انتخاب نماید، ولی این فعالیت سوای بودجه و منبع فوق العاده طاقت فرسا می باشد. می بایست دقت داشته باشید که مشتریان شما، می خواهند تا شما با برندهای صاحب اسم یا این که وب سایت هایی با سکو های بالا ، رقابت فرمایید.

کسب و کار شما وقتی اساسی می‌باشد که شما در او‌لین لیست یا این که ورقه نخستین حاصل گوگل علامت داده گردید بنابراین این تعلق بالایی به مقصود یوزرها و توان مارک شما دارااست. کلید مهم این است که غرض استفاده کننده خویش را مدام در محوراصلی عمل خویش قرار دهید و این هنگامی بدست میاید که شما با اشخاص حقیقی معاش تان، سخن کنید. از آن‌ها بپرسید که زمانی که دنبال سایت شما هستند، دقیقا چه چیزی می‌خواهند؟ محتوای مطلوب، چیزی هست که اشخاص و یوزرها دنبال آن میباشند که‌این سبب ساز میگردد تارنما شما‌را مدام تحت عنوان یک منبع قرار دهند.

ولی هنگامی وجود داراست که بیزنس نمی تواند در برگه اول یا این که لیست مهم علامت داده گردد. همانگونه که پیش از این گفته شد، تکنیک های وجود دارااست که شما درصفحه نخستین یا این که لیست مهم نماد داده گردید البته وقتی شانس شما دراین مکان ها معدود می باشد، کوشش نمائید مکانهای دیگر شیت نتایج گوگل مانند جای 4 یا این که فراتر تمرکز کنید که ساده خیس میتوانید جایگاه بهتری و بالاتری کسب فرمایید. همانطور کهGord Hotchkiss تیتر کرد، یوزرها دنبال داده ها \\\"قطعه ای\\\" در شیت نتیجه ها گوگل می‌باشند و به عبارتی قطعه یکسان را در صفحه نتیجه ها گوگل دنبال می نمایند تا داده ها مورد نیاز خویش را پیدا نمایند(الگوی مثلثی). قرار تهیه کردن قطعه در بالای لیست، برای خیلی از استخراج و امور اثرگذار میباشد. ایده قطعه بندی را میتوانید در صورت تحت ببینید.

پژوهش ها Mediative نشان می‌دهد که هر چیزی که بالای شرایط 4 لیست علامت داده گردد، 85 % شانس کلیک را دارد. براین اساس اگر دستیابی وکار شما در موقعیت 1 وجود ندارد ولی فراتر از وضعیت 4 نمایش داده می شود، تجارت شما هنوز شانس چشم شدن را داراست. یوزرها انتظاردارند که گوگل به عبارت گزینه جستجوی آن ها، شایسته ترین بهره را ارائه دهد. مطالعات نشان می‌دهند که تنها 1 درصد یوزرها مایل بودند که روی صفحه ها آجل یا این که به عبارتی ورقه 2 کلیک کنند. بدین ترتیب درصورتی که شما در ورقه نخستین وجود ندارید، می اقتدار اذعان کرد شما در گوشه و کنار آنلاین نیستید.

4. seo و جستجوی پرداختی را ادغام نمائید
اگرچه لیست اساسی، مکانی می باشد که بیشتر استحصال و امور کوشش می نمایند در آن جایگاهی بدست آورند البته می بایست دقت داشته باشید که لیست های پرداختی (مراد وقتی می‌باشد که شما هزینه ای را پرداخت میکنید و در برگه نخستین علامت داده گردید) را تحت عنوان جزیی از استراتژی دیجیتال خویش فراموش نکنید. نرخ کلیک برای لیست های هزینه گردیده در ده سال قبل ، تغییرات جزیی داشته می‌باشد. تبلیغاتی که در شیت سمت راست بالا نمایش داده میشود تا بتوانند توجهات را به خویش جذب نمایند .ولی عمل در این نصیب نسبتاً نیست. چونکه یوزرها گرایش دارا‌هستند مطالب را همچون دستگاه های گوشی به طور عمودی بخوانند.

همینطور پژوهش ها Mediative علامت داده هست، تجارت هایی که پرداخت هزینه کرده اند، اثر بیشتری را شم کرده اند. دراین تفحص ازشرکت کنندگان پرسیده شد\\\" فرض فرمایید شما در هم اکنون هجرت به New Orlean می‌باشید و دنبال مکانی می گردید که بتوانید با دوست خویش شام تمایل فرمایید. با استعمال از گوگل مکانی را پیدا نمایید \\\" کمپانی کنندگان دو رستورانی را پیدا کردند که برای تبلیغات خویش هزینه کرده بودند:opentable.com و remoulade.com

opentable.com توسط 84% کمپانی کنندگان چشم شد و 26% بر روی آن کلیک شد اما بر روی remoulade.com فقط 2% کلیک شد ولی 73% بازدید کننده داشت. امروزه لیستهای پرداختی رو به ارتقاء است و این طرز به یک نوع نحوه تجارت تبدیل شده است.با پرداخت هزینه، این احتمال وجود داراست که نرخ کلیک تارنما شما در هر زمان فراتر برود و برندسازی شما آسانتر شود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.