چه اتفاقی در Mobile First Index گوگل افتاده است؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چه اتفاقی در Mobile First Index گوگل افتاده است؟


به تازگی افراد فعال در حوزه بهینه سازی پست های زیادی را درباره اطلاعیه ای در ارتباط Mobile First Index در کنسول سرچ گوگل، منتشر کرده اند. شواهدی نیز وجود دارا هستند که نشانه می دهند بروزرسانی بزرگی در Mobile First Index گوگل اتفاق افتاده میباشد.
بسیاری از آنان گزارش کرده اند که گوگل به طور بی سابقه ای آموزش سئو مشهد در گوگل سرچ کنسول به آنها اطلاع داده که وبسایت ذیل نظرشان به Mobile First Index هجرت کرده است.

آیا این یک بروزرسانی در الگوریتم گوگل محسوب می شود؟
خیر، این یک بروزرسانی در الگوریتم گوگل نیست. در واقع ایندکس موبایلی گوگل بروزرسانی شده و مطمئنا بزرگتر از پیش گردیده‌است. بروزرسانی های گوگل عموما به آنهایی گفته می شود که موجب تغییر در الگوریتم درجه بندی آن میگردند.

آنچه که فعالان حوزه سئو مشاهده کرده اند در واقع اطلاعیه ای راجع‌به تغییرات وسیع در ایندکسیست که گوگل از آن در فرایند جایگاه بندی به کارگیری می کند. تغییری که گزارش شده اینست که سایت های بیشتری نسبت به قبل در Mobile First Index گوگل قرار گرفته اند.

آیا بروزسانی پهناور ای از طرف گوگل در طریق میباشد؟
گوگل معمولا بروزرسانی های پیش رو را اعلام نمی کند. این موتور آموزش سئو در مشهد جستجو به بروزرسانی مکرر الگوریتم های خود در دوران های وقتی کوتاه می پردازد.

این امکان وجود داراست که گوگل قصد به بروزرسانی و تعیین مرتبه مجدد وب سایت ها بر پایه ی ایندکس تازه خود گرفته باشد. اما این قضیه صرفا یک فرضیه است.

چه اتفاقی در Mobile First Index گوگل افتاده میباشد؟
در گفت‌و‌گو ای که با آقای Dave Davies از وب سایت Beanstalk شده او توضیحاتی را در این زمینه ارائه داده است:

“من به شخصه تصور میکنم که این زمینه آخرین اطلاعیه ایست که گوگل به کاربران در باب نسخه موبایل سایتشان داده و به طور غیر مستقیم از آنها خواسته که به این گزینه اعتنا ویژه ای کنند.”

پاسخ رسمی گوگل
در هنگام نوشتن این خبر هنوز اعلامیه رسمی از طرف گوگل داده نشده میباشد. چیزی که اشکار هست، اینست که گوگل حجم ایندکس موبایلی وبسایت را ارتقا داده و اتفاقات در پیش رو نیز غیر قابل پیش بینیست.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.