11 نکته کلیدی در سئو قالب سایت

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

11 نکته کلیدی در سئو قالب سایت


یکی‌از قسمت هایی در seo تارنما که کمتر به آن اعتنا میشود بهینه سازی پوسته تارنما میباشد که باتوجه به به کارگیری بیشتر موسسه ها از سیستم های رئیس محتوا مانند وردپرس امری ضروری برای کاهش دادن منزلت سایت در گوگل محسوب می‌شود. یک پوسته از چند نوع اپ نویسی به کارگیری می نماید تا خلال بارگزاری درست ، جذابیت های تصویری هم داشته باشد. 

آموزش سئو مشهد


seo پوسته به انگیزه ابهام هایی که دارااست کمتر آیتم اعتنا اشخاص سئوکار قرار میگیرد چنانچه که در صورتی‌که پوسته با صرفه نباشد قابلیت ترفیع وب سایت در نتیجه ها گوگل بسیار مشقت بار و طولانی میشود. معمولا یکی دلایل بالا و زیر رفتن مکرر وب سایت ها در نتیجه ها به انگیزه عدم سئو مطلوب پوسته میباشد که می بایست نگاه ویژه ای به آن داشت.

بهینه سازی پوسته تارنما با 11 نکته کلیدی
در‌این نوشته ی علمی 11 نکته کلیدی برای seo پوسته تارنما را به شما ارائه میدهیم تا با تحقیق این مقاله توانگری سئو پوسته را بدست آورید.

بهینه سازی پوسته تارنما با کاهش وسعت فولدر های css و js آموزش سئو در مشهد
او‌لین نکته ای که می بایست در بهینه سازی پوسته وب سایت به آن اعتنا داشت کاهش وسعت و فشرده سازی فولدر های css و js میباشد. به‌این مفهوم که تک تک مسافت هایی که فی مابین خطوط کدنویسی این فولدر ها وجود داراست یک به یک می بایست حذف شوند. شما میتوانید به طور دستی از بخش ویرایشگر پوشته این شغل را اجرا دهید اما در حالتی‌که می‌خواهید این شغل یکباره و با سرعت بالا برای همه فولدر ها صورت پذیرد میتوانید از پلاگین های seo مثل autoptimize استعمال نمایید.

در شرایطی که داده ها بیشتری دراین باره نیاز دارید این مقاله به شما توصیه می شود : seo کد های وبسایت

بهینه سازی پوسته تارنما با فشرده سازی کدها
ترکیب کردن فولدر های css و js پوسته
بعداز اینکه فولدر های استایل و جاوا در وب سایت فشرده سازی شد اینک وهله این میباشد که تعداد این پوشه ها را کاهش دهید تا پوسته با سرعت بیشتری بارگذاری گردد. برای seo پوسته وب سایت شما بایستی کل فولدر های css را یک دست و مخلوط فرمایید و به همین شکل نیز تک تک پوشه های جاوااسکریپت پوسته را در یک پوشه js تصویب نمائید.

داخل خطی نمودن پوشه های استایل و جاوااسکریپت
یکی‌از دیگر از چاره های seo پوسته این میباشد که بعد از یکدست سازی کد های js و css می‌توانید جای اینکه آن‌ها را با لینک و پیوند مربوطه در شیت فراخوانی فرمائید تک تک محتویات پوشه را در بخش مربوطه قرار دهید. این فعالیت منجر می‌گردد که وسعت پوسته به شدت تحت بیاید و در seo آن اثر بسیار مثبتی داراست.

بهینه سازی و حذف ایموجی و شکلک ها در کد پوسته تارنما
معمولا پوسته هایی که به طور فراهم به کار گیری میشوند در قلب کد های خویش ایموجی و یا این که شکلک هایی را دارا‌هستند که برای موتور های کاوش قابل تشخیص وجود ندارد به همین استدلال شایسته ترین راه و روش حذف آنان برای بهبود بهینه سازی است

بارگزاری فونت های گوگل در فوتر
در پوسته اساسی فونت ها در هدر بارگزاری میشوند که موجب تلاش منفی پوسته میشود و برای بهینه سازی این آیتم قطعا می بایست فونت های گوگل را در فوتر فراخوانی کرد. این مقصود هم با کدنویسی در هسته مهم پوسته و هم استعمال از پلاگین ها قابل کسب میباشد.

هنگامی که فونت های منحصر به فرد در فوتر و با تانی بارگذاری میشوند، سرور جواب سریعتری برای بارگزاری پوسته خواهد بخشید و این مراحل با بهبود تجربیات کاربری ، لحاظ خزنده های گوگل و موتورهای کاوش را نیز برای امتیازدهی مثبت به تارنما شما جلب می نماید.

کاهش فرصت بارگزاری کل پوشه ها
مجموع پوشه هایی که یک پوسته را تشکیل میدهند اعم از استایل ، جاوااسکریپت و html می بایست seo شوند و با کاهش وسعت و حذف کدهای زائد ، مجال بارگزاری آنان کاهش یابد.

کاهش فرصت بارگزاری ، یعنی ارتقا سرعت تارنما که یک کدام از مهمترین فاکتورها از لحاظ گوگل مخصوصا از سال 2015 به آن‌گاه در مرتبه بندی و اعتباردهی به تارنما ها میباشد. پس به طبع برای بهینه سازی پوسته وبسایت بایستی با فشرده سازی آحاد پوشه های جان دار ، سرعت بارگزاری را ارتقاء اعطا کرد تا مجال وصال به شیت نخستین گوگل کاهش یابد.

تفاوت رنگ فونت ها با موضوع پوسته
یکی نکاتی که برای موتور های کاوش خیلی اساسی میباشد و معمولا خیلی معدود به آن اعتنا میشود ساخت تمایز و کنتراست کافی در بین رنگ فونت ها و دور‌نما پوسته میباشد. به کار گیری از رنگ تیره در دور‌نما پر‌نور و یا این که برعکس می‌تواند یکی‌از راه‌حل های اساسی بهینه سازی پوسته تارنما باشد که می‌تواند موجب ارتقاء زیبایی وب سایت نیز گردد.

در نوشته‌علمی اثر زیبایی پوسته بر seo این مقاله را به طور ظریف تشریح کرده ایم که جهت پژوهش برای هواداران جز پیشنهادات ویژه ماست.

seo پوسته وبسایت با بارگزاری jquery در فوتر
Jquery یک کدام از کتابخانه های جاوااسکریپت میباشد که در بخش اعظمی از وب سایت ها به کارگیری میگردد که یک کادر ورک از پیش اماده است و بخش اعظمی از الزامات پوسته را سوای نیاز به کدنویسی دوباره مهیا میاورد. ولی به انگیزه وسعت بالایی که داراست می‌تواند همت پوسته را ذیل اثر قرار دهد به همین استدلال موردنیاز میباشد که در فوتر تارنما بارگزاری خواهد شد.

حذف فولدر های استایل و جاوااسکریپ های فارغ از استعمال
به خواسته کارایی خوب بهینه سازی پوسته وبسایت به طبع بدین قسمت اعتنا فرمایید و پوشه های استایل و جاوایی که در پوسته وب سایت فارغ از استعمال میباشند را حذف فرمایید. درصورتی که از مرورگر کروم به کار گیری میکنید در نصیب developer tools میتوانید قسمت هایی از این فولدر ها که آیتم استعمال نیستند و با رنگ قرمز رنگ اکران داده شدند را برای هر شیت ببینید.

حذف پلاگین و ماژول های مازاد
پلاگین ها معمولا برای بهبود seo پوسته وبسایت گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند البته استعمال نابجا و بیشتراز حد از پلاگین و ماژول های مازاد میتواند پوسته را هنگفت نماید و علاوه توشه کاهش سرعت آن باعث افت جایگاه در گوگل خواهد شد.

در حالتی که پلاگین ای را نصب نموده اید که فعلا از آن استعمال نمی‌کنید به طبع هم آن را و هم اطلاعاتی را که بر روی هاست شما ذخیره کرده را حذف کنید.

برطرف کردن add expire headers
این نادرست وقتی صورت می‌دهد که برهه زمانی فرصت قابل قبولی برای کش مرورگر جهت ذخیره سازی پوشه های مهم پوسته تعریف‌و‌تمجید نشده باشد. به عنوان مثال زمانی شما از یک وب سایت بازدید میکنید بعضا از فولدر های اساسی مثل لوگو یا این که جاوا اسکریپت های اساسی پوسته روی مرورگر شما برای زمان مجال خاصی ذخیره میشوند و برای بازدید های آینده دیگر نیاز وجود ندارد که مجددا این پوشه ها از پوسته وب سایت دانلود و بارگزاری شوند. از روش دستکاری و افزودن کد دستوری مربوطه در پوشه htaccess می‌توانید این اختلال را حل نمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.