سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

چگونه می توانم برای داده های بزرگ آماده شوم؟


کلان داده تاثیر زیادی بر تجارت و بازاریابی گذاشته می‌باشد. برای هر فرد روی زمین، تخمین زده می‌گردد که در هر ثانیه ۱.۷ مگابایت داده تولید می‌شود. شرکت‌ها در حالا گردآوری‌آوری و تجزیه و احتساب داده‌ها می باشند تا راه و روش آموزش سئو در مشهد خود را برای مقابله با چالش‌ها و مشکلات بهبود بخشند – ۹۷.۲ درصد سازمان‌ها روی داده‌های تبارک و هوش تصنعی و مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کنند.
گوگل یک شرکت داده گران قدر می باشد. الگوریتم‌های پیچیده آنان حجم وسیعی از داده‌ها را به‌صورت آنلاین فهرست‌بندی می‌کنند و آن ها را گروه‌بندی می‌کنند تا کاربران بتوانند اطلاعات مرتبط را از طریق جستجوی جستجو آموزش سئو مشهد پیدا کنند.
آپ تو دیت رسانی Bert آخرین تغییر تحول در نحوه ارائه اطلاعات مرتبط بوسیله گوگل به جستجوگران است. موتور جستجو در پردازش زبان طبیعی غامض‌تر هست و بهتر می تواند قضیه و مقصود جستجوی کاربر را تعیین کند. شرکتهای نمی توانند تاثیر قابل توجهی که وسیع داده بر بهینه سازی و SEM دارا‌هستند را نادیده بگیرند.
چگونه شرکت های میتوانند از داده های گران قدر برای پیشرفت در عملکرد بازاریابی جستجو استعمال کنند؟
چه‌طور میتوانم برای داده های بزرگ فراهم شوم؟
در بازار رقابتی امروزی، تکیه بر تکنیک های نخستین سئو دیگر گزینه ای برای شرکت هایی نیست که در‌پی توسعه و گسترش حضور آنلاین خود می باشند. شرکت ها برای شناسایی فرصت های تازه و فراهم نمودن مزیت رقابتی در حاصل جستجو بایستی از قدرت داده های بلندمرتبه استفاده کنند.
شناسایی منابع داده
ابزارهایی مانند SemRush، Google Search Console و Ahrefs نگرش‌های خیر ارائه میدهند، ولی با پیچیده‌تر شدن الگوریتم‌های جستجو، ادغام داده‌ها از منابع مختلف حیاتی است.
تلاش سئو زمانی که سایر بخش های کسب و کار از آن حفاظت می کنند به طور قابل توجهی افزایش می یابد. گروه seo شما نمی تواند برای هر فاکتور جایگاه بندی بدون همکاری بازاریابی محتوا، تیم UX و مدد مشتری seo کند. نگرش‌های دستیابی‌شده از تجزیه و بررسی گرانقدر داده‌ها باید به شما در تعریف بهترین طریق‌های seo در سطح شرکت کمک کند.

گزینش کنید که کدام حوزه‌ از دید شما نیاز به بهبود دارد و مشخص نمائید کدام منابع داده میتوانند بینش هایی را ارائه دهند تا به شما در افزایش عملکرد در آن مناطق کمک کنند.

هنگامی که منابع داده مناسب را شناسایی کردید، بایستی یک خط لوله داده فعال سازی نمائید تا آن داده ها را برای تجزیه و تحقیق مهیا فرمایید.

معیارهای مناسب را شناسایی کنید
پس از تعیین ابزارها و منابع داده مناسب، اندازه گیری کوشش های خود با ردیابی معیارهای مناسب بسیار مهم است. دستیابی به ترافیک افزایش یافته برای یک عبارت جستجوی خاص ممکن است یک دستاورد مثبت بهینه سازی به نظر برسد، اما این می‌باشد که افزایش ترافیک در واقع سبب همت بیزنس می‌شود. از معیارهای بیهوده اجتناب نمایید و روی معیارهایی تمرکز کنید که مستقیماً با KPIهایی که کارایی کسب و کار را هدایت می کنند (تبدیل ها، نگهداری مشتری، تعامل تارنما) مرتبط می‌باشند.

رشته آوری های گزینه استعمال در داده های گرانقدر چیست؟
استفاده از ابزارها و فناوری های Big Data مناسب برای بهبود عملکرد بازاریابی جستجو بسیار اصلی است. ابزارها و فناوری‌های مناسب می توانند مجال‌های تازه را آشکار کنند، استفاده کارآمد از منابع وقتی را ارتقا دهند و همت تاکتیک‌های سئو جانور را بهبود بخشند.

۱. ابزارهای تجزیه و چک عبارات کلیدی
حتی با توسعه های گوگل در پردازش گویش و مسئله جستجو، لغت ها کلیدی برای seo ضروری می باشند. اینکه چه‌گونه از لغت ها کلیدی به نه استفاده می کنید تأثیر قابل توجهی بر ترافیک ارگانیکی که از حاصل جستجو ایجاد کرد می کنید دارااست. پژوهش و تجزیه و چک لغات کلیدی برای شناسایی تایم ها برای محتوای جدید و هدایت ترافیک وب هدفمند به وب سایت شما حیاتی است. ابزارهایی مانند SemRush و Ahrefs منابع فوق العاده ای از داده ها برای اطلاع رسانی استراتژی سئوی شما میباشند.

۲. ابزارهای رتبه بندی
اینکه بتوانید رتبه بندی جان دار خود را انتخاب فرمایید برای تلاش های سئوی شما بسیار مهم می باشد. ابزارهای جایگاه‌بندی به شما قابلیت و امکان میدهند شناسایی فرمایید که کدام استراتژی‌ها انجام می شوند و به شما امداد می‌کنند تا تلاش‌های خود را روی ناحیههایی برای بهبود متمرکز نمایید، و به شما قابلیت می‌دهد ترافیک را افزایش دهید و بازگشت سرمایه همت‌های seo خود را بهبود بخشید.

ابزارهای جایگاه‌بندی مانند Google Search Console و Authority Labs، حجم وسیعی از داده‌ها را با سرعتی سریع پردازش می‌کنند و روند دستی ترال در صفحات نتیجه ها جستجو را حذف می‌کنند.

۳. ابزار محتوا
همانطور که بیل گیتس به پیمان دارای شهرت گفته است؛ محتوا شاه است. کیفیت و ارتباط محتوای شما سکو بندی جستجوی سایت شمارا تعیین می کند. با این در حال حاضر، ارائه مداوم ایده‌های جدید برای محتوایی که مخاطبان شما را درگیر می‌کند و برای بهینه سازی بهینه‌سازی می‌گردد، یک چالش قابل توجه می‌باشد.

ابزارهایی مانند Buzzsumo حجم زیادی از داده‌های گرانقدر را پردازش می‌کنند و علامت می‌دهند که کدام محتوا در مرتبه‌بندی جستجو و در رسانه‌های اجتماعی برای یک موضوع خاص عملکرد نه دارد. این ابزارها میتوانند به شما در شناسایی ایده های جدید برای محتوا و پیگیری روندهای محتوا به راحتی یاری کنند.

چه‌گونه از داده های تعالی در seo استعمال کنیم؟

مشتریان بالقوه شما از هزاران عبارت جستجو برای یافتن اطلاعات راجع‌به نقاط درد و راه حل های ممکن استفاده می کنند. تجزیه و آنالیز این داده ها دید بهتری از مشتریان شما ارائه میدهد و نگرش های ارزشمندی را برای اطلاع رسانی عملکرد های seo ارائه می دهد.

۱. رسیدگی لغت ها کلیدی
Google Ads Keyword Planner و SemRush شمارا حاذق می سازد تا داده های جستجوی وسیع ای را که توسط گوگل عده گردیده‌است پردازش نمائید. پرس و جوهای جستجو را می توان بر اساس حجم جستجو، تم ها و رقابت جستجو فیلتر کرد.

تجزیه و ارزیابی این داده ها میتواند پرس و جوهای جستجویی را که حجم جستجوی بالایی دریافت می کنند برجسته کند، البته همچنین پرس و جوهای مرتبطی را که رقابت کمتری دارند آرم دهد. لغات جستجو با حجم بالا البته رقابت کم فرصتی عالی برای ارتقاء روءیت کرد جستجو و جذب ترافیک بیشتر به سایت شما ارائه می دهند.

از آنجایی که گوگل در فهم زمینه جستجو مهارت بیشتری پیدا می‌کند، به کارگیری از هدف پشت جستجوی جستجو برای فراهم نمودن دیدگاه‌های عملی که میتواند به بهینه‌سازی سئو و بازاریابی محتوا کمک کند، حیاتی می‌باشد.

برای مثال، می توانید داده های جستجو را برای شناسایی لغات جستجوی راه‌حل پردازش نمائید:

چه طور؟
چرا؟
چی؟
راهنماها
نکات
شناسایی این نوع جستجوها فرصت هایی را برای یاری به مخاطبان شما برای فهم و شعور مشکلات/اهدافشان، ایجاد پشت گرمی و آموزش مخاطبان در امر محصول ها و خدمات شما آماده می کند.
۲. افزایش عملکرد عبارات کلیدی موجود
تجزیه و ارزیابی بزرگ داده seo محدود به آشکار کردن فرصت های تازه نیست. همچنین قادر است دیدگاه هایی در مورد صفحه ها وب ساخت‌و‌ساز شده و استراتژی seo شما ارائه دهد.

تجزیه و محاسبه داده های جستجوی موجود برای بهبود عملکرد صفحه ها وب خروجی ضروری هست. به عنوان مثال، می‌توانید صفحات با محتوای نازک را برجسته کنید.

Google Search Console ابزاری بهتر برای مالامال نقاشی کردن کلمات جستجویی می‌باشد که قبلاً برای آن ها در نتایج جستجو سکو‌بندی شده‌اید و تعداد کلیک‌ها، نمایش‌ها و حالت معدل ​​در نتایج جستجو برای آن کلمه ها.

گزارش‌های Search Analytics این داده‌های جان دار را قابل دسترسی و عملی می‌کنند و نیاز به فرض و حدس‌زنی را کاهش می دهند. این تجزیه و تحقیق دقیق از داده های جستجو حیاتی می‌باشد. این به شما کمک می کند کلمات کلیدی محتوای وب سایت را شناسایی فرمایید، اما همچنین تضمین می کند که استراتژی کلمه کلیدی و ساختار سایت شما از عبارات کلیدی با ارزشی که مخاطبان شما به کار گیری می کنند برای یافتن اطلاعات درخصوص تولیدات شما استفاده می کند.

۳. چک رقابتی
پهناور داده شما را حاذق می سازد تا بررسی دقیقی از رقبای خود اجرا دهید و سعی بازاریابی و سئوی خود را بهبود داد. گونه های ابزارهای مدرن برای امداد به شما در تجزیه و بررسی رقبا در جهت انالیز بهینه سازی وجود دارد.

با تجزیه و چک این داده‌ها، میتوانید عبارات جستجویی را که رقبای شما برای آن ها درجه‌بندی می‌کنند، شناسایی نمائید که کدام لغات کلیدی تلاش آن ها را هدایت می‌کنند، و شیوه‌هایی را برای افزایش عملکرد سئوی خود شناسایی نمایید. شرکت‌هایی که از این ابزارهای جدید تجزیه و بررسی والا داده استعمال می‌کنند، می‌توانند سعی‌های سئوی خود را مطابق داده‌های دقیق، نه بهترین روش‌های بهینه سازی خیالی، قرار دهند.

چه طور می قدرت داده های تعالی را در SEM اجرا کرد؟
عظیم داده برای همت های seo مدرن ضروری است اما برای اطلاع رسانی بازاریابی جستجوی پولی نیز حیاتی می باشد. نرم‌افزار های SEM حجم عظیمی از داده ها را ساخت و ساز می کنند که میتوانند برای پیشرفت در عملکرد کمپین ها مورد استفاده قرار گیرند.

کمپین های جستجوی پولی این داده ها را به طور طبیعی در سود ردیابی سعی کمپین و راه اندازی کمپین ها به روشی ساختاریافته ساخت می کنند. این داده ها برای بهینه سازی سعی و استعمال از اتوماسیون در کمپین های PPC حیاتی میباشند.

با ترکیب داده‌های SEM با داده‌های داخلی (CRM، داده‌های فروش، تاریخچه خرید)، شرکت‌ها می‌توانند از تجزیه و نظارت برای تبدیل این داده‌ها به بینش‌های عملی برای افزایش عملکرد و خودکارسازی مناقصه PPC برای بهبود کارایی استفاده کنند.

1. اتوماسیون PPC
مرحله ۱: همه داده های آفلاین و آنلاین را یکپارچه کنید.

مرحله ۲: از تجزیه و نظارت و یادگیری ماشین برای مدل سازی رابطه بین داده ها (تلاش کلمه کلیدی، نتایج تبدیل، داده های پیش گویی شده) استعمال نمایید.

مرحله ۳: قیمت لغت ها کلیدی را بر حسب درآمد نتیجه ها از هر کلیک تخمین بزنید.

مرحله 4: ابزارهای اتوماسیون PPC از کلیه منابع داده برای اتخاذ تصمیمات دقیق در مناقصه به کار گیری می کنند.

ابزارهای اتوماسیون PPC می‌توانند از یکسری نسخه از مجموعه داده های شما برای به حساب آوردن و تنظیم استراتژی های مناقصه بسته به ویژگی های فردی (نوع دستگاه، کردار مصرف کننده، حوزه‌ جغرافیایی) استفاده کنند. نرم افزار PPC قادر است ارتباط در میان تبدیل ها، کلیک ها و بخش های استفاده کننده را آشکار کند.

شرکت‌ها می‌توانند منابع داده‌های شما را پردازش کنند تا مشخص کنند کدام بخش‌های استفاده کننده بیشترین قیمت را دارا‌هستند و استراتژی توصیه قیمت را مبتنی بر بازده مورد انتظاری که تحقیق داده‌ها پیش‌بینی می‌کند، تنظیم کنند.

استعمال از داده های بلندمرتبه برای اطلاع رسانی کمپین های جستجوی پولی برای ارتقاء سعی و کوشش حیاتی می باشد. این ابزارها همچنین می توانند ROAS و ROI کمپین ها را حدس کنند. هر چه داده های بیشتری بتوانید استعمال کنید، بیشتر می توانید سعی های PPC را با صرفه کنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.